Vingrinājumu saraksts pret vēdera taukiem Vingrinājumi pret vēdera taukiem

Vingrinājumu saraksts pret vēdera taukiem

• Crunches: guļus stāvoklis; kājas vertikāli, rokas pie tempļiem (bet Nevelciet galvu uz priekšu) vai uz augšstilbiem un nāciet sēdeklī ar ķermeņa augšdaļu un atkal nolieciet to
  • Alpīnists: roku atbalsts; velciet kājas zem vēdera vienu pēc otras (līdzīgi kā staigājot uz vietas)
  • Izometrija: nolieciet rokas uz ceļiem un vienādi izdariet spiedienu
  • (Ala: ja muguras muskuļi vēl nespēj noturēt garo sviru, ti, ja jūs pārāk agri iekrītat dobajā mugurā, nepalaidiet kājas līdz galam, bet tikai tik tālu, cik spējat muskuļus līdzsvarot).
  • Kājas atkal un atkal krustojas ceļā uz zemi
  • Nospiediet iegurni uz augšu, kamēr kājas paliek izstieptas
  • Kad kājas ir izstieptas uz augšu, paceliet iegurni, tad noliecieties, salieciet kājas un izstiepiet tās horizontāli
  • “Braukšana ar velosipēdu: stāvoklis guļus stāvoklī; pārmaiņus salieciet un izstiepiet kājas (izstiepjoties izstiepieties uz grīdas tieši pirms gulēšanas)
  • “Planking”: muguras lejasdaļas atbalsts, pavelciet plecu asmeņus kopā, pavelciet nabu uz iekšu, paceliet ceļus no zemes, turiet pozīciju

“Slīpi gurkstējumi” skatiet iepriekš. Rokas pabīdiet pa labi un pa kreisi gar kājām

• “Slīpi gurkst” skatīt iepriekš. Pabīdiet rokas pa labi un pa kreisi gar kājām
  • Guļus stāvoklis apvieno rokas tempļos, elkoņos un papēžos
  • Izometrijas roka uz pretējiem ceļiem un abpusēji palielina spiedienu
  • “Sānu balsts” Atbalstieties uz elkoņiem (elkoņiem jābūt zem pleca), paceliet iegurni, turiet pozīciju Palieliniet:
  • Paceliet augšstilbu
  • Pabīdiet baseinu uz leju un uz augšu
  • Kombinācija; apakšējais iegurnis un gulēja kāja; nospiediet iegurni uz augšu un paceliet kāju ar
  • Apvienojiet augšējo ceļgalu un augšējo elkoni
  • “Slīpa kāpšana” skatīt virs ceļgala uz pretējo roku
  • Guļus stāvoklis Apakšstilbi ir saliekti vai izstiepti uz sāniem līdz grīdai (vienmēr mainiet labo un kreiso pusi)

Īpašs vingrinājums ar svariem (jebkura veida svars, neatkarīgi no tā, vai tā ir zāļu bumba, tējkannas bumba, svara aproces). Sēdiet, nedaudz noliekiet ķermeņa augšdaļu, turiet ieslēgtus ceļus, novietojiet svarus ķermeņa labajā un kreisajā pusē. kājas uz augšu, turiet svaru starp kājām, paņemiet svaru ar rokām, novietojiet ķermeņa augšdaļu un nogādājiet svaru atpakaļ starp kājām.

• Sēdiet, nedaudz nolieciet ķermeņa augšdaļu, turiet ceļus noregulētus, novietojiet svaru ķermeņa kreisajā un labajā pusē
  • Stāvs guļus stāvoklī, izstiepiet kājas uz augšu, turiet svaru starp kājām, paņemiet svaru ar rokām, nolieciet ķermeņa augšdaļu un nogādājiet svaru starp kājām
  • Crunches ar svaru

Tā kā tīra vēdera muskuļa treniņš noved pie sliktas stājas, a muguras treniņš ir arī svarīga. Ir piemēroti šādi vingrinājumi: Vēdera stāvoklis: Paceliet kājas un rokas šķērsām.

• Izgulēts stāvoklis: paceliet kājas un rokas šķērsām
  • Izliecies stāvoklis: izstiepiet rokas un pēc tam šūpojiet
  • Izliecies stāvoklis: izstiepiet rokas un velciet plecu asmeņus kopā
  • Nogulējams stāvoklis: paceliet ķermeņa augšdaļu taisni (palieliniet: pagriezieties pa labi un pa kreisi)

Vislabākie vingrinājumi ir tie, kas vērsti pret vēdera taukiem, kur ir nepieciešams pilnīgs ķermeņa sasprindzinājums, lai iegūtu tonizētu, apmācītu un noteiktu ķermeni.

Vingrinājumus var veikt arī viens pēc otra ar pāris pārtraukumiem pēc vingrinājumiem, lai būtu nepārtraukta aktivitāte. Tas nodrošina intensīvu muskulatūras veicināšanu un daudz enerģijas sadedzināšanu. Tomēr, lai īpaši apkarotu līkumus ap gurniem un sēžamvietu, īpaši piemēroti ir šādi vingrinājumi. Visus vingrinājumus var mainīt un pastiprināt ar atkārtojumu intensitāti vai izpildi: ceļgala saliekšana Lungee pakāpieni sānu lungee pakāpieni intensīva sēžamvieta apmācība, guļot uz sāniem un pacelšanas kāja vai nosliece un papēdis stumjas griestu virzienā.

• Tupēt
  • Neveiksmes darbības
  • Sānu izliekumi
  • Intensīva sēžamvietas apmācība, guļot uz sāniem un paceļot kāju vai pakļauto stāvokli un papēdi spiežot griestu virzienā